A farm, ahol élünk

Az NPC barátság vonal.
Úgy hangzik, mint valami trendi tinédzser cucc, a régi barátság karkötő idejéből.
Emlékszik rá valaki?


Nekem is volt, és addig hordtam,míg le nem rohadt a karomról.
Mielőtt azonban átmennénk fashion blogba, lássuk mi a mai téma.
The Tillers és Nat Pagle reputation guide következik a tovább után...


A cikk Cryan írása és a The Gold Queen posztja alapján készült. Az NPC képeket pedig Wowheadről kölcsönöztem. Ma ilyen lopós napom van.

The Tillers

Halfhill területe forgalmas questhub. Itt található farmunk és a Mists of Pandaria cooking központja. Itt találkozhatsz a 10 darab NPC-vel is, akiknél egyenként vágódhatsz be a jutalmak érdekében.

Hat barátság-szintet (repu) különböztet meg a játék:

Alant találod a frakcióhoz tartozó NPC-ket és azt, amivel hozzájárul a farmodhoz legmagasabb (Best Friend) reputáció esetén:


Old Hillpaw: 
Csirkével "díszítheted" a farmod és Straw Hatet kapsz tőle.
Kedvenc item: Blue Feather
Kedvenc kaja: Braised Turtle




  

Ella:
Kiscica a farmodra és egy csomag mag.
Kedvenc item: Jade Cat
Kedvenc kaja: Shrimp Dumplings

 
 


Fish Fellreed:
Malacka a farmodhoz és szakmákhoz kapcsolódó magok.
Kedvenc item: Jade Cat
Kedvenc kaja: Twin Fish Platter



 
 
Farmer Fung:
Shaggy the Prize Yak és Pandaria virágait hajtó mag.
Kedvenc item: Marsh Lily
Kedvenc kaja:Wildfowl Roast

 

 

Gina Mudclaw:
Postaládát helyez el a farmod elé.
Kedvenc item: Marsh Lily
Kedvenc kaja: Swirling Mist Soup
  
 



Sho:
Egy narancssárga fa és egy Red Cricket battle pet.
Kedvenc item: Lovely Apple
Kedvenc kaja: Eternal Blossom Fish



 

Chee Chee:
Báránykák a farmra és clothot és leathert tartalmazó batyu.
Kedvenc item: Blue Feather
Kedvenc kaja: Valley Stir Fry





Haohan Mudclaw:
Mote of Harmony seedek és egy mushan pet a farmodra.
Kedvenc item: Ruby Shard
Kedvenc kaja: Charbroiled Tiger Steak



     
Jogu the Drunk:
Fincsi alkoholokat küld és nem kér pénzt a jóslásért.
Kedvenc item: Lovely Apple
Kedvenc kaja: Sauteed Carrots






Tina Mudclaw: 
Berendezéseket küld a farmodra.
Kedvenc item: Ruby Shard
Kedvenc kaja: Fire Spirit Salmon





Repuzás 

Ezekkel az NPC-kkel három módon húzhatod a reput.


Dark Soil és rare itemek

A Dark Soil Valley of the Four Winds területén, The Heartland körül időközönként megjelenő, lootolható füldkupacok.

Ezt az objektumot kell keresned a talajon és az ültetvényeken.


Random rare itemek közül egy darab esik belőle, melyet bármelyik NPC-nek leadhatsz repuért, de mindegyiküket odaadhatod olyan NPC-nek is, aki több reput ad érte.

A Dark soilban található itemek:
Mint mondtam, bármelyik itemet leadhatod bármelyik NPC-nek, de ha a helyes itemed adod a megfelelő NPC-nek, akkor több (900) reput kapsz hozzá. Hogy melyik NPC milyen itemet szeret kapni azt a fenti kis összefoglalóban találod.

The Gold Queen készített egy képet a lehetséges spawnpontokról:




Kedvenc kaják

Az NPC-k szeretnek enni, mindegyikük mást és mást. Naponta 5-5 darabot ajánlhatsz fel nekik, amit 1800 repuval hálálnak meg. Az egyes NPC-khez tartozó kedvenc kajákat szintén fentebb találod a képes felsorolásban.

A recepteket megtanulhatod a közelben lévő cooking trainerektől.
Egy teljes daily körhöz ezek az alapanyagok szükségesek:

Halak:
Húsok:
Zöldségek:


Nat Pagle

A másik NPC akivel barátságot köthetsz Nat Pagle. Krasarang Wilds területén, Anglers Wharfnál találod.
 
Vele csak úgy tudod húzni a reputációd ha horgászol és szerencsésen kifogod a három, daily questet adó halat.

A naponta egyszer leadható halak a következő jóságokat adják:

1 Lesser Charm of Good Fortune
5 Valor pont
350 The Anglers repu
500 Nat Pagle repu

A három hal random kapás lesz a következő zónákban:


Azt hiszem a gold és honor farmerek mellé meg fognak jelenni a fizetett, reput farmoló illegális játékostársak is.

Ne feledjétek, hogy Facebookon és Twitteren is követhetitek a blog híreit.

Ha kérdésed, ötleted, észrevételed van a Kapcsolat oldalon található címeken elérsz.




Még jelentkezem...

Címkék: , , ,