Szupergyors vásárlás TSM addonnal

Üdvözlök Mindenkit! 
"Hogyan költsük el az összes pénzünket véletlenül." rovatunk ismét jelentkezik.

A nagy tételben vásárlók életét könnyítem meg egy egyszerű, ám annál nagyszerűbb tanáccsal.
A TradeSkillMaster addont használók dörzsölhetik a markukat, a TSM egy apró tweakjével másodpercek alatt vásárolhatod meg a napi 5-10-20 stack nyersanyagodat.

Régi goblinok talán még emlékeznek a hősi időkre, amikor beírtad Auctionatorba, hogy
vegyen 50 stack virágot és kimentél kávét főzni, míg az addon dolgozott.
Na ez már majdnem olyan.

A módszer kipróbált, pár kattintás beállítani és mehet is a pénzköltés.
A próba alatt 21 stack Ghost Iron Ore-t vettem kb 5 sec alatt.


De nem is húzom az időt tovább. Lássuk, mit kell tenni.


A dolog lényege egy pár soros makró.

A buyoutot kell az egér görgőjére állítani és ezzel kiiktathatod a Buyout gomb hosszas kattintgatását.
Azok kedvéért, akik még nem használták a TSM ezen funkcióját, megmutatom, hogy hogyan készíthetik el ezt a makrót.



Két verzióban mutatom meg, azt használd, amelyik rád vonatkozik.

Ha NEM használsz Auctionator addont a TSM mellett:

/click TSMAuctioningCancelButton
/click TSMAuctioningPostButton
/click TSMAHConfirmationActionButton
/click Atr_Buy_Confirm_OKBut

 Ha használsz Auctionator addont TSM mellett:


/click TSMAuctioningCancelButton
/click TSMAuctioningPostButton
/click TSMAHConfirmationActionButton
/click Atr_Buy_Confirm_OKBut



A makró elkészítése után, már az egér görgőjével is tudsz vásárolni. A két makró közötti különbség az, hogy ha használsz Auctionatort is, akkor a lenti makró az Auctionatornál is megerősíti a Buyout rákérdezést.

Ezentúl, ha TSM-el keresel és nagyobb tételben akarsz vásárolni, ennyit kell tenned:

Nézzünk egy példát a működésére a Ghost Iron Ore esetében. (képek klikkre nőnek)



Rákerestem a szokásos módon a kívánt itemre és kiválasztottam a nekem tetsző sort.
Ezután jobbra lent, kattintok a Buyout gombra és a következő kép fogad.



Itt fogom aktiválni a makrót és elkezdem veszettül görgetni az egeret és költeni a pénzem.


???


Profit.


Óvatosan a módszerrel, mert nagyon megcsappanhat a pénzed, ha nem figyelsz.
Ahogy fent is említettem, 21 stacket közel 5 másodperc alatt vettem így.

Forrás: Shiftywarloc





Még jelentkezem...

Címkék: , , , ,